Els matisos en educació. Matís 13: L’acció tutorial i orientadora, tret de personalització del centre
El present educatiu que es viu en l’interior de cada centre, i per extensió entre tota la comunitat educativa, no...
llegir mésEl present educatiu que es viu en l’interior de cada centre, i per extensió entre tota la comunitat educativa, no...
llegir mésEl més inquietant és la seguretat. J. C. Mèlich Encendre una espelma és projectar una ombra. Ursula K. Le...
llegir més“Cada dia més evidències que tot el que hem experimentat i après durant l’any i mig d’aïllament i treball remot,...
llegir mésDes que l’any 2000 es van inaugurar les proves PISA, els països de l’Àsia oriental i els del nord d’Europa,...
llegir mésDos professors a l’aula En educació, una mesura que es vol adoptar ha d’estar sempre en consonància amb l’expectativa pedagògica...
llegir més“No hi ha una sola manera d’educar ni un sol perfil docent o d’alumne perquè no hi ha una única...
llegir mésA les direccions i als lideratges dels centres, de la zona, de la comunitat educativa. I amb ells, a totes...
llegir mésEn el present article em centraré en el que anomenem la comunicació audiovisual o educació audiovisual, i aquesta aplicada en...
llegir mésTots els qui vàrem poder conèixer en Pallach sabem que fou una figura molt polièdrica professionalment. El recordem com a...
llegir mésAcabem la Trilogia Triadú amb una nova lectura del llibre Textos i pretextos de pedagogia 1938-2008. Aquesta segona lectura ens...
llegir més