Dr. Francesc Xavier Moreno, col·laborador d'Edu21
Els conflictes de conducta en l’àmbit escolar en general han crescut amb una intensitat i freqüència progressives, especialment en secundària. Els mitjans de comunicació i conseqüentment l’opinió pública se n’ha fet ressò i hi ha hagut una preocupac
llegir més
Rubén Marichal Plana (mestre i pedagog)
... Hi ha un plantejament de mínims on busquem molt coneixement extern i racional i poc coneixement intern, emocional i sensorial. Podríem ajudar més a formar personalitats, criteris morals, competències emocionals, curiositats vitals, motivacions, h
llegir més
Dolors Dot (col·laboradora d'Edu21)
...L’escola del futur és aquella que ens la sentim com a pròpia, aquella que ens transmet sentiments d’ acolliment, de respecte, de confiança, que ens transmet il·lusió, entusiasme, interès, que ens fa crítics, inconformistes, solidaris, que ens fa a
llegir més
Sr. Josep Solà (IES Maremar)
...prioritzar un debat educatiu sobre allò que conforma l’essència de la formació científica i humanística del ciutadà des de la discreció d’un discurs pedagògicament construït per a la millor aplicació a l’aula ...
llegir més
Roger Matute (Col·legi Immaculada Concepció)
.. així doncs al parlar del fracàs escolar i els reptes cal fer una mica de reflexió i veure què podem fer nosaltres els educadors. Ens cal estar a l’alçada dels nostres alumnes !!! ...
llegir més
Mercè Sabaté (Jesuïtes de Casp)
"El repte, doncs, és posar els professionals a "liderar" la transformació del sistema educatiu".
llegir més
Lluís Àvila i Morera, IES Alella
"Per a mi la recuperació del concepte educació és la base del nou repte per als propers anys"
llegir més