
Quan els alumnes NESE són invisibles
Quan un alumne presenta dificultats d’aprenentatge per un trastorn o discapacitat diagnosticada, el sistema educatiu el considera amb Necessitats Específiques...
llegir mésQuan un alumne presenta dificultats d’aprenentatge per un trastorn o discapacitat diagnosticada, el sistema educatiu el considera amb Necessitats Específiques...
llegir mésAvaluació inicial, formativa i sumativa, autoavaluació, coavaluació, avaluació reguladora, avaluació contínua, criterial i normativa… sovint detectem certa confusió als centres...
llegir mésEncaminats com som, cap a la preparació d’un nou curs que haurà de comptar com a prerequisits, i sense dilacions,...
llegir mésEn l’anterior Butlletí 100 d’Edu21 es va plantejar als amics d’aquesta associació respondre a aquestes dues preguntes: com creus que...
llegir mésNo oblidarem mai la data del 13 de març, quan l’avanç de la pandèmia va provocar que es tinguessin que...
llegir mésNo estàvem ni podíem estar preparats per aquesta pandèmia. L’escenari que ens ha portat el Covid-19 al nostre món no...
llegir mésA l’editorial de l’anterior Butlletí, n’Enric Roca postulava avançar cap a la docència tutorial, una fita l’assoliment de la qual requereix d’una disminució de la ràtio dels alumnes tutoritzats.
llegir mésEl 12 de març, quan els centres van tancar, poca gent imaginava que la situació duraria fins a final de curs. La gran majoria pensàvem que després de Setmana Santa tornaríem als centres com si res hagués passat; no podíem imaginar tot el que estava per venir. Però a mesura que els dies passaven ja s’anava veient com això s’allargaria més de l'esperat. Ara ja tenim la certesa que en la majoria dels casos durarà fins a final de curs.
llegir mésQuan el context s'imposa..., ens queda l'essencialitat També en educació, quan el context s’imposa, ens queda i cal preservar, l’essencialitat.
llegir mésLa COVID-19 ha despullat l’escola. I quan quedes nu i davant del mirall, hi ha coses que agraden més i d’altres menys.
llegir més