Col·laboracions

Aprendre entre iguals, docents aprenent en xarxa

A les escoles del nostre país, cada vegada s’estenen més diferents modalitats d’aprenentatge entre iguals: experiències d’ensenyament-aprenentatge basats en la interacció com a mètode per aprendre dels altres. “Ningú sap tant per no tenir res per aprendre, ni tan poc per no tenir res a ensenyar” (Daniel Reyes).

llegir més

Gràcies, Xavier

Marc Gijón (Mestre i secretari d’Edu21)

Era l’any 2010 i tot just em quedaven uns mesos del tercer curs de magisteri. No era conscient aleshores que arribaria a les meves mans un document d’enorme transcendència publicat uns anys abans. El signava en Xavier Melgarejo.

llegir més

La Síndrome de Gilles de la Tourette. Implicacions educatives escolars (1)

Ramon Pujades i Beneit, Doctor en Pedagogia especialitzat en la Síndrome de Gilles de la Tourette

En un context d’escola inclusiva la presència d’alumnat afectat per la Síndrome de Gilles de la Tourette (ST) constitueix un repte educatiu que cal afrontar amb decisió. Aquestes ratlles pretenen contribuir al coneixement d’aquesta condició i a propo

llegir més
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25