Els matisos en educació: matís 8. El nom, també fa la cosa…
De la teoria de la inclusió, a la pràctica inclusiva Què ho fa que en alguns ambients de pràctica...
llegir més
De la teoria de la inclusió, a la pràctica inclusiva Què ho fa que en alguns ambients de pràctica...
llegir més
Notes de la visita a l’exposició del Vinseum al fil de les invariants pedagògiques de Freinet Quan la vida entra...
llegir més
Com he escrit en diverses ocasions, en els moments actuals sembla que és obligatori que les escoles siguin innovadores. Hi...
llegir més
El mes d’abril afirmava que la Covid-19 havia despullat l’escola per la forta sacsejada que vam viure del mes de...
llegir més
Ara que ja hem organitzat un curs tan diferent, direccions de centre i docents notem a flor de pell com...
llegir més
No tinc clar si hem fet un traspàs de curs entre el passat i aquest o si només els hem...
llegir més
Quan un alumne presenta dificultats d’aprenentatge per un trastorn o discapacitat diagnosticada, el sistema educatiu el considera amb Necessitats Específiques...
llegir més
Avaluació inicial, formativa i sumativa, autoavaluació, coavaluació, avaluació reguladora, avaluació contínua, criterial i normativa… sovint detectem certa confusió als centres...
llegir més
Encaminats com som, cap a la preparació d’un nou curs que haurà de comptar com a prerequisits, i sense dilacions,...
llegir més
En l’anterior Butlletí 100 d’Edu21 es va plantejar als amics d’aquesta associació respondre a aquestes dues preguntes: com creus que...
llegir més