La pandèmia, una prova per a les innovacions educatives
Com he escrit en diverses ocasions, en els moments actuals sembla que és obligatori que les escoles siguin innovadores. Hi...
llegir mésCom he escrit en diverses ocasions, en els moments actuals sembla que és obligatori que les escoles siguin innovadores. Hi...
llegir mésEl mes d’abril afirmava que la Covid-19 havia despullat l’escola per la forta sacsejada que vam viure del mes de...
llegir mésAra que ja hem organitzat un curs tan diferent, direccions de centre i docents notem a flor de pell com...
llegir mésNo tinc clar si hem fet un traspàs de curs entre el passat i aquest o si només els hem...
llegir mésQuan un alumne presenta dificultats d’aprenentatge per un trastorn o discapacitat diagnosticada, el sistema educatiu el considera amb Necessitats Específiques...
llegir mésAvaluació inicial, formativa i sumativa, autoavaluació, coavaluació, avaluació reguladora, avaluació contínua, criterial i normativa… sovint detectem certa confusió als centres...
llegir mésEncaminats com som, cap a la preparació d’un nou curs que haurà de comptar com a prerequisits, i sense dilacions,...
llegir mésEn l’anterior Butlletí 100 d’Edu21 es va plantejar als amics d’aquesta associació respondre a aquestes dues preguntes: com creus que...
llegir mésNo oblidarem mai la data del 13 de març, quan l’avanç de la pandèmia va provocar que es tinguessin que...
llegir mésNo estàvem ni podíem estar preparats per aquesta pandèmia. L’escenari que ens ha portat el Covid-19 al nostre món no...
llegir més