
"Som molts els que pensem que al sistema educatiu català li cal una renovació profunda, en alguns aspectes fins i tot una refundació de principis i objectius"
"Som molts els que pensem que al sistema educatiu català li cal una renovació profunda, en alguns aspectes fins i tot una refundació de principis i objectius"
Article publicat al Diari Avui sobre el dictamen sobre el document de bases de la futura llei d'educació de Catalunya aprovat pel ple del Consell Escolar de Catalunya.
Editorial del Diari Avui on es fa referència a la V jornada Edu21: els centres educatius com a organitzacions que aprenen
En algunes poblacions de Catalunya amb alts percentatges de població immigrada, l’arribada d’alumnes nouvinguts en un degoteig constant una vegada començat el curs, es converteix en un problema organitzatiu i pedagògic important per als centres recep
La presentació, el 22 de gener passat, de l'informe de la Fundació Jaume Bofill sobre l'activitat dels docents a Catalunya ha obert un nou debat dins la comunitat educativa. Jordi Sánchez, director de la Fundació Jaume Bofill, exposa en aquest articl
Aquest llibre coincideix amb la ja inqüestionable necessitat d'ampliar les funcions de l'escola i, també, amb les veus que asseguren que mentre els centres educatius no procurin el benestar socioafectiu dels qui els integren tenen cada cop més difíci
El professor Salvador Carrasco publica en el marc del debat sobre els reptes educatius de La Vanguardia aquesta reflexió, que sintetitza el seu article "Millorar Persèpolis: el síndrome Ituriel en l'ed
El passat 17 de gener Alejandro Tiana, Catedràtic de Teoria i Història de l’Educació i actualment Secretari General d’Educació del MEC, va pronunciar una conferència sota el títol "Perspectivas del sistema educativo español con el desarrollo de la LO
Entrevista al doctor Ferran Ferrer publicada a El Punt arran la IV Tribuna organitzada per Edu21.
El catedràtic Ferran Ferrer analitza en el marc de la IV Tribuna Edu21 celebrada el passat 10 de gener de 2008 els resultats dels informes PISA i Bofill i exposa quins són els principals re
Aquest llibre analitza el fenomen socioeducatiu des d'una perspectiva global, sistèmica i integradora. El text planteja la superació de dicotomies que han existit històricament en el món de la pedagogia i que han dedicat esforços a delimitar les fron
L'autor, llicenciat en filologia anglesa, ens fa amb aquest article publicat al Diari Avui replantejar tòpics sobre com s'aprèn una segona llengua.