Imaginem-nos un noi de setze anys que no aconsegueix acabar el quart d'ESO. És un noi llest i passiu d'aquells que no troben motivació en els estudis, un cas clar de fracàs escolar. La tutora li recomana que ho deixi d'una vegada, que busqui un cicle


