articles i publicacions

14 de maig de 2015
Cecilia Jan (El País)

Una madre recoge más de 100.000 firmas en apoyo de su iniciativa crítica con el tiempo excesivo y la escasa utilidad de las tareas escolares en casa ¿Qué tipo de deberes son los adecuados para el aprendizaje?

27 de abril de 2015
Judit Carrera

Finlàndia ha demostrat que l'educació continua sent la seva gran prioritat i que concep les escoles com a espais urbans, educatius i polítics

25 de abril de 2015
Enric Roca, director d'Edu21 (El Punt Avui)

El greu succés de dilluns passat a l'institut Joan Fuster de Barcelona, on el company Abel va perdre la vida en ple exercici professional, ens obliga a tota la comunitat educativa a actuar amb la màxima prudència i delicadesa davant una desgràcia ins

20 de abril de 2015
Lídia Juanmartí (Diari Ara)

Proliferen els grups de pares. Permeten a les famílies compartir informació de manera immediata, però també comporten riscos, com la sobreprotecció dels infants o els malentesos entre progenitors

14 de març de 2015
Enric Roca, coordinador d'Edu21 (El Punt Avui)

Oferir una resposta eficient a la diversitat de l'alumnat i molt especialment a la derivada de necessitats educatives específiques o especials, és una prioritat de tot sistema educatiu. Una educació inclusiva, a diferència d'una de només integradora,

23 de febrer de 2015
Enric Roca, director d'Edu21 (Blog d'Edu21 - Ara Mestres)

Als Estats Units ha tingut lloc aquests dies la cimera contra el denominat “Extremisme Violent” promoguda pel president Obama. El mateix president en un article a “Los Angeles Times” explicava que “grups com ara Estat islàmic exploten la ira que s’in

10 de febrer de 2015
Judit Carrera (El País)

Finlàndia ha demostrat que l'educació continua sent la seva gran prioritat i que concep les escoles com a espais urbans, educatius i polítics

02 de febrer de 2015
Marc Antoni Adell (Editorial CCS)

La presència dels valors als curricula ha estat una constant dels sistemes educatius actuals. I és que els aspectes formals de l’educació han preocupat –i preocupen-, de forma explícita, a pensadors, pedagogs i polítics. Específicament, la reflexió i