Los expertos aconsejan tareas creativas y personalizadas en vez de fichas repetitivas.
articles i publicacions
Una madre recoge más de 100.000 firmas en apoyo de su iniciativa crítica con el tiempo excesivo y la escasa utilidad de las tareas escolares en casa ¿Qué tipo de deberes son los adecuados para el aprendizaje?
Els avenços neurocientífics ajuden a comprendre millor el cervell dels joves
Finlàndia ha demostrat que l'educació continua sent la seva gran prioritat i que concep les escoles com a espais urbans, educatius i polítics
El greu succés de dilluns passat a l'institut Joan Fuster de Barcelona, on el company Abel va perdre la vida en ple exercici professional, ens obliga a tota la comunitat educativa a actuar amb la màxima prudència i delicadesa davant una desgràcia ins
Proliferen els grups de pares. Permeten a les famílies compartir informació de manera immediata, però també comporten riscos, com la sobreprotecció dels infants o els malentesos entre progenitors
Oferir una resposta eficient a la diversitat de l'alumnat i molt especialment a la derivada de necessitats educatives específiques o especials, és una prioritat de tot sistema educatiu. Una educació inclusiva, a diferència d'una de només integradora,
El model productiu capitalista d’avui està molt unit al model de consum i força tots els agents productius a inventar nous productes i crear noves demandes de forma més ràpida que els competidors. Gegants com General Motors o Nokia han caigut dels se
Als Estats Units ha tingut lloc aquests dies la cimera contra el denominat “Extremisme Violent” promoguda pel president Obama. El mateix president en un article a “Los Angeles Times” explicava que “grups com ara Estat islàmic exploten la ira que s’in
Jari Lavonen, degà d'Educació de la U. d'Hèlsinki
Finlàndia ha demostrat que l'educació continua sent la seva gran prioritat i que concep les escoles com a espais urbans, educatius i polítics
La presència dels valors als curricula ha estat una constant dels sistemes educatius actuals. I és que els aspectes formals de l’educació han preocupat –i preocupen-, de forma explícita, a pensadors, pedagogs i polítics. Específicament, la reflexió i