“És evident que no tothom acaba l’educació obligatòria amb els mateixos coneixements
articles i publicacions
“Les irregularitats detectades en la mostra de l’Estat espanyol obliguen a relativitzar les dades de PISA 2018
Una visió radical del futur de l’educació i, al mateix temps, la història personal d’un home que ha apostat per l’aprenentatge personalitzat, la interacció humana i el pensament alternatiu.
“Com reivindicar la millor educació per als nostres fills si no disposem d’un país lliure per exercir-la?
Edu21 és una entitat al servei de la millora de l’educació a Catalunya, per la qual cosa genera reflexions i propostes per innovar i optimitzar els processos educatius. Ho fa reconeixent les aportacions que la tradició pedagògica catalana ens ha llegat, analitzant la realitat de la situació actual i estudiant de forma prospectiva els reptes...
“El coneixement avança cada dia trencant barreres disciplinàries
“L’educació està condemnada a la gestió de la incertesa
La composició social de l’alumnat determina els resultats i les oportunitats educatives
“L’escola, i la secundària en particular, és cabdal en el foment de l’ús del català"
Els aprenentatges es demostren a la pràctica
Quin sentit té i quins són els efectes de la selectivitat per als alumnes i per al sistema educatiu?
Hauríem de prioritzar una pedagogia del pensar i fer-se preguntes enfront de la memorística acrítica


