

Observatori


Informe
OCDE
07 de desembre de 2013
Resultats PISA 2012 a Catalunya (Departament d’Ensenyament)
Resultats PISA 2012 a Espanya (Ministerio de E

Informe
10 de octubre de 2013
PISA, matemàtiques i lectura, per a la població de 16-65 anys (PIAAC).
Informe de l’OCDE elaborat per l’Instituto Nacional de Evaluación Educativa del Ministerio de Educación, Cultura y Deporte en col·laboració amb el Servicio Público de Em

Informe
Comissió Europea
13 de abril de 2013

Informe
(Ministeri d'Educació, Cultura i Esport)
04 de abril de 2013
L’informe s’organitza en dos volums: al primer hi ha els resultats més destacats en comparació amb l’OCDE i la UE, i s’estudien factors del context social, econòmic i també aspectes relacionats amb els alumnes, les seves famílies, els docents i les e

Estudi
OCDE (OECD Publishing)
24 de març de 2013
Equitat i qualitat de l’educació: com donar suport a estudiants i escoles en desavantatge? Reduir el fracàs escolar genera beneficis tant per la societat com pels individus. Els sistemes educatius que obtenen millors resultats als països de l’

Estudi
Montserrat Grañeras (IFIIE), Patricia Díaz-Caneja (IFIIE), Natalia Gil (IFIIE) (Ministerio de Educación)
30 de gener de 2013
Prenent com a punt de partida els resultats presentats en aquest estudi en relació amb els diversos models d’agrupament de l’alumnat i de participació de les famílies i de la comunitat, i la seva connexió amb l’èxit escolar, aquest document presenta

Informe
María José Bartrina Andrés Psicòloga i pedagoga, Responsable de l’Equip Tècnic de Menors del Servei de Mediació i (Butlletí d’Inf@ncia núm. 63 – Gener de 2013)
28 de gener de 2013
Aquest article, que es fonamenta en l’estudi finançat pel Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEJFE) del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya –convocatòria pública de l’any 2011 d