Isaac Salvatierra (Diari Ara)
El PISA situa Catalunya en el tercer lloc del rànquing de comunitats, per damunt de la mitjana de l'OCDE. Els resultats en ciències i matemàtiques pràcticament no milloren
llegir més
L. Nicolás / M. Rourera (Diari Avui)
L'alumnat català de 15 anys obté els seus millors resultats en comprensió lectora i competència matemàtica de totes les edicions de l'informe PISA - Millora en la prova de ciències però encara està per sota de la mitjana de l'OCDE
llegir més
Aquest curs que ofereix ESADE de gener a juny del 2011 té com a objectiu principal contribuir a desenvolupar les competències directives dels responsables dels centres públics i concertats, partint de les especificitats del sector educatiu no univers
llegir més
Josep Bofill Blanc (Diari Avui)
Entrevista a Albert Lacruz, col·laborador d'Edu21, publicada al Diari Avui.
llegir més
El proper 2 de desembre, de 17:30h a 21:00h, al Caixa Fòrum (Av. Francesc Ferrer i Guàrdia 6-8), la Fundació Impuls organitza la III Jornada "TIC i Innovació Educativa" en la que s'entregarà el V Premi a la millor experiència d'integració de les TIC
llegir més
novembre 15, 2010
El passat dijous, 11 de novembre, Enric Roca, coordinador d'Edu21, i Joan Queraltó, gerent d'Edu21, van visitar el Col·legi Llor de Sant Boi, responent a la invitació del seu director. en Tomàs Cabello.
llegir més
novembre 12, 2010
L'aprenentatge a l'aula és important, però no és l'única formula per estimular la comprensió lectora de l'alumnat i que aprenguin a dominar el llenguatge, el seu significat i a fer d'altres coses amb la lectura. “Aprendre a llegir correctament és
llegir més
Catalunya ha de poder crear una societat del coneixement semblant a la finesa si sap transformar adequadament el seu sistema educatiu. Aconseguir-ho passa per promoure un model “on l'equitat, la cohesió social i l'excel·lència educativa” siguin els e
llegir més
Telenotícies (Televisió de Catalunya)
Continua el desplegament de la llei d'educació de Catalunya amb l'aprovació, per part del govern, d'un dels aspectes més importants: el decret de direcció dels centres escolars públics. A partir d'ara, queda molt reforçada la figura del director, que
llegir més
Gabinet del Rectorat i Comunicació (Universitat Ramon Llull)
Aquest matí Octavi Fullat, catedràtic emèrit de Filosofia de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona, i Antonio Damasio, catedràtic de Neurociència i de Psicologia i director del Brain and Creativity Institute de la University of Southern
llegir més