Davant la incertesa, projecte
En temps convulsos i amarats d’incerteses, sense fulls de ruta clars i davant estratègies sotmeses a avatars electoralistes de curta...
llegir mésEn temps convulsos i amarats d’incerteses, sense fulls de ruta clars i davant estratègies sotmeses a avatars electoralistes de curta...
llegir mésEdu21, amb l’estímul i la col·laboració dels seus Amics/Amigues, impulsarà en les properes setmanes tres grups de treball amb l’objectiu...
llegir mésL’Associació Edu21 forma part del Consell per la República constituït al Palau de la Generalitat el passat 30 d’octubre i presentat, en la seva estructura, el passat 8 de desembre a Brussel·les on Edu21 hi va poder ser present com a entitat registrada al Consell.
llegir mésEl Programa de Millora i Innovació en la Formació dels Mestres (MIF), impulsat pel Consell Interuniversitari de Catalunya i el...
llegir mésLa 33 Tribuna d’Edu21 celebrada el passat mes de maig a l’Escola Pia Balmes de Barcelona, versà sobre l’aprenentatge entre iguals i aprofundí en l’aprenentatge entre docents i les seves diverses modalitats.
llegir mésEls butlletins d’Edu21 tornen després d’uns mesos de pausa que ens han servit per a poder renovar el nostre web i adaptar-nos a les noves necessitats comunicatives del projecte.
llegir mésEn Xavier Melgarejo ens ha deixat. Trobarem a faltar el seu testimoniatge, el seu sentit de l’humor, la seva generositat i la seva intel·ligència. Però ens ha posat deures. A tothom i al país. A tots aquells que voldríem un sistema educatiu diferent,
llegir mésAquest 2017 serà per al país un any important on s’hauran d’aclarir un seguit d’incerteses que vénen condicionant les perspectives de futur en molts àmbits, no només en els polítics o institucionals. Un d’ells, naturalment, afecta el propi sistema ed
llegir mésEl passat mes de setembre Edu21 celebrà la seva 31 Tribuna amb el títol: “A l’escola, què aprendre de bàsic i comú? Una mirada en clau de futur des del món de la ciència”. Aquest acte va vo
llegir mésEl passat mes d’abril, Edu21 va organitzar la seva 30a Tribuna que proposava com a títol: “Aprendre i ensenyar sense assignatures. És convenient? És possible?” El tema volia començar a sacs
llegir més