Butlletí: 6

Edu21: una iniciativa que avança (editorial)

El passat 24 d’octubre Edu21, conjuntament amb el CEJP (Centre d’Estudis Jordi Pujol), va organitzar el seu primer seminari. Un dia complert dedicat a la reflexió, a l’escolta d’experts, de mestres i professors, de directors de centre i de membres d’

Saber-ne més

Vers una societat més educadora (col·laboració)

En un article publicat en el butlletí 4 d’Edu21, Jordi Longás ens deia que “ens hem de convèncer que l’educació és cosa de tots” i aquesta idea em sembla fonamental si volem que l’educació al país f

Saber-ne més

Cap a l’avaluació de l’excel·lència per l’avaluació excel·lent (col·laboració)

Entenent que la societat postindustrial o societat del capitalisme informacional disposa d’uns paradigmes funcionals i de control distints als de la seva predecessora immediata, cal pensar que el procés educatiu també els posseeix en la seva justa me

Saber-ne més

LLIBRE RECOMANAT

Reflexions sobre l’educació en una societat coresponsable


L’obra, coordinada per Jordi Riera i Enric Roca, és el resultat del treball de debat i reflexió de l’equip de consultors, col·laboradors i participants en la primera fase del projecte educatiu Edu21 desenvolupada entre els anys 2005 i 2006. Els difer
Saber-ne més

WEB RECOMANAT

Movilización educativa


El filòsof José Antonio Marina planteja en aquest portal la seva proposta per a millorar l’educació. Una eina de treball interactiu per a “ajudar a tots els conspiradors educatius, als mobilitzadors de la tribu”, a partir del lema “per educar un nen,
Saber-ne més

NOTÍCIES

Un estudi sobre la intel·ligència múltiple, primer premi Edu21

 
Núria Alart i Guasch, amb el treball d’investigació “La teoria de les Intel·ligències Múltiples i la WebQuest a l’Aula d’Acollida de Secundària”, ha estat la guanyadora del primer Premi Edu21 de suport a la recerca i la reflexió en educació. El premi
 

ISSN 1988-544X