Notícies

Hacer deberes o aprender

Enric Roca, director d'Edu21 (eldiario.es)

Las tareas extraescolares, al igual que las puramente escolares, deben servir principalmente para ayudar al autoaprendizaje, a la responsabilidad y autoconciencia hacia ese propio aprendizaje

llegir més

Avaluar sense classificar

Enric Roca, director d'Edu21

Per assolir un sistema educatiu per a Catalunya modern, eficient i equitatiu, és a dir, de màxima qualitat, ens fa falta plantejar-nos reformes profundes en múltiples aspectes. En alguns d'ells ja ho estem fent, via administració o altres institucion

llegir més

Tenim un somni

Enric Roca (Director d'Edu21)

Com va sent habitual en els darrers anys, demà tornarà a ser una diada important on ens tornaran/tornarem a comptar. Cal seguir mantenint l'impuls, sens dubte, però tal com diu l'eslògan d'enguany, ara cal estar-hi a punt. A punt i decidits per fer,

llegir més

Autoavaluació

Enric Roca, director d'Edu21

Parlar de nou de revàlides és com fer un viatge a través del túnel del temps i situar-nos en èpoques que molts pensàvem que no tornaríem a veure. El govern de Catalunya ha manifestat que no implementarà aquestes revàlides a 4rt de l'ESO i a 2n de Bat

llegir més

Pensem en la innovació

Enric Roca, director d'Edu21 (El Punt Avui)

El dia a dia i les seves urgències comporta que, sovint, no tinguem temps per aturar-nos i reflexionar sobre allò que estem fent i, sobretot, en relació amb què ens agradaria fer. En educació, la denominada pedagogia lenta ha estat una idea molt esti

llegir més

Què aprendre?

Enric Roca, director d'Edu21

Diverses iniciatives a Catalunya estan plantejant canvis i transformacions per bastir un sistema educatiu al servei de les competències per a la vida dels nostres actuals alumnes. Així, es proposen noves modalitats d'aprenentatge, diverses formes d'o

llegir més

Conversa AmicsEdu21 amb Ignacio Calderón Almendros

abril 27, 2016

Els Amics d'Edu21 van tenir una conversa amb Ignacio Calderón Almendros, professor de Teoria de l'Educació a la Universidad de Málaga, recentment reconegut amb una menció en els 2016 Awards for Qualitative Book per un treball d'investigació recollit

llegir més