Hacer deberes o aprender
Las tareas extraescolares, al igual que las puramente escolares, deben servir principalmente para ayudar al autoaprendizaje, a la responsabilidad y autoconciencia hacia ese propio aprendizaje
llegir mésLas tareas extraescolares, al igual que las puramente escolares, deben servir principalmente para ayudar al autoaprendizaje, a la responsabilidad y autoconciencia hacia ese propio aprendizaje
llegir mésPer assolir un sistema educatiu per a Catalunya modern, eficient i equitatiu, és a dir, de màxima qualitat, ens fa falta plantejar-nos reformes profundes en múltiples aspectes. En alguns d'ells ja ho estem fent, via administració o altres institucion
llegir mésAlgunes imatges de la 31a Tribuna Edu21: A l’escola, què aprendre de bàsic i comú?
llegir mésCom va sent habitual en els darrers anys, demà tornarà a ser una diada important on ens tornaran/tornarem a comptar. Cal seguir mantenint l'impuls, sens dubte, però tal com diu l'eslògan d'enguany, ara cal estar-hi a punt. A punt i decidits per fer,
llegir mésParlar de nou de revàlides és com fer un viatge a través del túnel del temps i situar-nos en èpoques que molts pensàvem que no tornaríem a veure. El govern de Catalunya ha manifestat que no implementarà aquestes revàlides a 4rt de l'ESO i a 2n de Bat
llegir mésEdu21 ha participat en l'organització de la III Escola d'Estiu de l'ICCIC: "La nostra escola d'avui per al demà (ICCIC 2030- Construïm el futur)", celebrada de l'1 al 7 de juliol.
llegir mésEl dia a dia i les seves urgències comporta que, sovint, no tinguem temps per aturar-nos i reflexionar sobre allò que estem fent i, sobretot, en relació amb què ens agradaria fer. En educació, la denominada pedagogia lenta ha estat una idea molt esti
llegir mésEdu21 es reuneix amb l'Antoni Burgaya i en Pere Vilaseca de l'Escola Pia de Catalunya per presentar-los el nostre projecte i compartir opinions sobre l'educació.
llegir mésDiverses iniciatives a Catalunya estan plantejant canvis i transformacions per bastir un sistema educatiu al servei de les competències per a la vida dels nostres actuals alumnes. Així, es proposen noves modalitats d'aprenentatge, diverses formes d'o
llegir mésEls Amics d'Edu21 van tenir una conversa amb Ignacio Calderón Almendros, professor de Teoria de l'Educació a la Universidad de Málaga, recentment reconegut amb una menció en els 2016 Awards for Qualitative Book per un treball d'investigació recollit
llegir més