Sin categoría

Educar y la búsqueda de sentido

Ignacio Calderón Almendros, Profesor de Teoría de la Educación de la Universidad de Málaga

Una niña acaba de iniciar la educación infantil. Al principio entra desconcertada, tratando de encajar una nueva situación lejos de la red de protección de la familia y sus significados. En breve se da cuenta de que puede ir cada día a la escuela par

llegir més

El futur de l’escola continua sent digital

Miquel Àngel Prats, Doctor en Pedagogia, Professor de Tecnologia Educativa a la Univ. Blanquerna-URL, Director de l’ITWorldEdu i col·laborador d'Edu21

Aquest curs escolar ha començat marcat per les retallades i sobretot per l’augment de l’IVA en el material escolar. No fa tan temps, però, per aquestes dates del que més es parlava era de l’arribada dels ordinadors a les aules, de l

llegir més

Què passa amb l’orientació al nostre país?

Màrius Martínez, professor titular d’Orientació Professional (UAB)

Des de la Llei General d’Educació del 1970 fins a la Llei d’Educació de Catalunya del 2009 s’esmenta l’orientació personal, acadèmica i professional (no sempre amb aquestes denominacions) com a factors de qualitat del sistema educatiu, necessàries pe

llegir més

Formació permanent: perspectives emergents (i II)

Àngels Domingo, doctora en pedagogia i col·laboradora d’Edu21

El col·lectiu del personal docent ha canalitzat de manera tradicional la necessitat de rebre formació permanent cap a programes que complementen o actualitzen amb continguts pertinents la formació inicial. Generalment, per donar resposta a aquesta ne

llegir més
1 2 3 4