Ignacio Calderón Almendros, Profesor de Teoría de la Educación de la Universidad de Málaga
Una niña acaba de iniciar la educación infantil. Al principio entra desconcertada, tratando de encajar una nueva situación lejos de la red de protección de la familia y sus significados. En breve se da cuenta de que puede ir cada día a la escuela par
llegir més
Nieves Maya, Directora del Colegio Carmelitas de Vitoria
En junio de 2013, en el Colegio Carmelitas Sagrado Corazón, se presentaron las conclusiones de tres estudios realizados en el Junior-lab del BCBL. El primero de ellos fue comentado en un artículo anter
llegir més
octubre 21, 2013
Edu21 vol reflexionar i ajudar a conèixer el paper que ha de tenir l'Educació Física a l'escola avui; per això, a la tribuna del proper 21 d'octubre a les 18:30h a les Cotxeres del Palau Robert (Passeig de Gràcia 107, Barcelona) debatrem amb Xavie
llegir més
Nieves Maya, directora del Colegio Carmelitas de Vitoria
Con motivo de la investigación por conocer el estado del arte en neurociencia aplicada a la educación, como directora del Colegio Carmelitas Sagrado Corazón, tomé contacto con el Director Científico del BCBL (Basque Center on Cognition, Brain and
llegir més
Miquel Àngel Prats, Doctor en Pedagogia, Professor de Tecnologia Educativa a la Univ. Blanquerna-URL, Director de l’ITWorldEdu i col·laborador d'Edu21
Aquest curs escolar ha començat marcat per les retallades i sobretot per l’augment de l’IVA en el material escolar. No fa tan temps, però, per aquestes dates del que més es parlava era de l’arribada dels ordinadors a les aules, de l
llegir més
Saber què passa en el cap d'un adolescent sempre és complicat, però si et dediques professionalment a observar-ne el cervell segur que saps més coses que la majoria de gent. Això és el que fa la doctora Iroise Dumontheil, investigadora de l'Institut
llegir més
Màrius Martínez, professor titular d’Orientació Professional (UAB)
Des de la Llei General d’Educació del 1970 fins a la Llei d’Educació de Catalunya del 2009 s’esmenta l’orientació personal, acadèmica i professional (no sempre amb aquestes denominacions) com a factors de qualitat del sistema educatiu, necessàries pe
llegir més
M’ha agradat l’entrevista realitzada al professor i investigador Sr. Comas, per la manera de respodre les qüestions. Ho fa de forma clara, entenedora i pedagògic i – el que més valoro- lliure
llegir més
Àngels Domingo, doctora en pedagogia i col·laboradora d’Edu21
El col·lectiu del personal docent ha canalitzat de manera tradicional la necessitat de rebre formació permanent cap a programes que complementen o actualitzen amb continguts pertinents la formació inicial. Generalment, per donar resposta a aquesta ne
llegir més
novembre 28, 2009
Vídeo-resum de la XI Tribuna: Valors i educació, amb Victòria Camps, catedràtica de Filosofia Moral i Política a la UAB, Gregorio Luri, mestre, pedagog i professor de filosofia, i Francesc Torr
llegir més