El treball guardonat és obra de Gemma Filella, i presenta el videojoc Happy 8-12, que té l'objectiu d'ensenyar a resoldre conflictes entre iguals, entrenant les competències emocionals bàsiques: consciència emocional, regulació emoc
llegir més
El treball guardonat és obra de Teresa Fernández, Adoració Hermoso, Teresa Tilló , Maria Rama i Assumpta Valls. Es tracta d'un treball que explica una metodologia per tal d'ensenyar llengua i ciències en català en la diversitat lingüística de parvula
llegir més
El treball guardonat, titulat Aprendre a pensar conjuntament. Una proposta curricular per desenvolupar les competències filosòfiques, és obra del professor de filosofia a secundària, Antoni Pujadas, i de l’assessora piscopedagògica i llicencia
llegir més
Un treball innovador sobre l'educació de la interioritat ha estat el guanyador de la quarta edició del Premi d'Educació Edu21 de suport a la recerca i la reflexió educativa. El premi, dotat amb 6.000 €, el va lliurar el 16 de desembre de 2010 Jord
llegir més
Jordi Nomen, amb un treball sobre la introducció de la filosofia a les aules de secundària com a metodologia per a la recerca d’una educació en valors, ha estat el guanyador de la tercera edició del Premi d'Educació Edu21. El premi, dotat amb 6.000 €
llegir més
Un estudi sobre l'aprofitament de l'excel·lència creativa dels estudiants de secundària ha estat el guanyador de la segona edició del Premi d'Educació Edu21 de suport a la recerca i la reflexió educativa que impulsa el Centre d’Estudis Jordi Pujol en
llegir més
octubre 25, 2007
Núria Alart i Guasch, amb el treball d’investigació “La teoria de les Intel·ligències Múltiples i la WebQuest a l’Aula d’Acollida de Secundària”, ha estat la guanyadora del primer Premi Edu21 de suport a la recerca i la reflexió en educació. El premi
llegir més