Enric Roca, coordinador d'Edu21
En les darreres setmanes el Departament d’Educació, lluny de deixar reposar el sistema educatiu català i donar-li un temps per a pair els darrers informes i, també, perquè pugui reflexionar i elevar propostes en relació al document de bases per a una
llegir més
Enric Roca, coordinador d'Edu21
A mitjans de desembre el Departament d’Educació va fer públic els grans trets d’una nova normativa d’avaluació per a l’educació obligatòria i on el titular principal fou que es tornaven a reintroduir les qualificacions qualitatives clàssiques a primà
llegir més
Enric Roca, coordinador d'Edu21
A finals de novembre i a principis de desembre hem tingut en tots els titulars dels mitjans de comunicació de casa nostra indicadors, bàsicament quantitatius, que en general diagnosticaven al nostre sistema educatiu com a poc eficient en relació a mo
llegir més
Miquel Àngel Prats, professor FPCEE Blanquerna i col·laborador d’Edu21
Molt sovint les TIC es conceben únicament i exclusiva com a eines de treball o instruments d’oci. Aquesta visió tant reduccionista de veure les TIC com a simples aparells no deixa marge a entendre que estem també davant de nous llenguatges, de nous c
llegir més
Enric Roca, coordinador d'Edu21
El passat 24 d’octubre Edu21, conjuntament amb el CEJP (Centre d’Estudis Jordi Pujol), va organitzar el seu primer seminari. Un dia complert dedicat a la reflexió, a l’escolta d’experts, de mestres i professors, de directors de centre i de membres d’
llegir més
Enric Roca, Coordinador d'Edu21
Edu21 té, com una de les seves principals ocupacions, la permanent tasca de pensar i repensar l’educació al temps que és capaç de formular propostes per a l’acció i la renovació. En una societat tan canviant com la nostra resulta convenient aturar-se
llegir més
La primera fase del Projecte Edu21 començà amb la jornada de Terrassa del 19 de juliol del 2005; un conjunt de professionals de l’ensenyament iniciaren un debat d’on sorgiren tot un seguit de reptes i preocupacions al voltant de la millora de la qual
llegir més
"Només un dibuix de nova i progressiva corresponsabilització basada en la confiança mútua i en les competències de cadascú, pot permetre recuperar les energies suficients per seguir treballant per a la millora de la qualitat educativa en el nostre pa
llegir més
... El consens social resulta necessari per fonamentar els valors sobre els quals un projecte educatiu podrà ser intercultural pel respecte a la diversitat i identitari per la preservació i foment de la cultura pròpia ...
...L’escola catalana no ha
llegir més
abril 6, 2006
Convocats pel Centre d’Estudis Jordi Pujol, un grup de quasi 100 mestres del nostre País es trobaren el proppassat mes de Juliol-05 (dia 19) al Museu de la Ciència i la Tecnologia de Terrassa, amb l’objectiu de debatre i identificar les respostes més
llegir més