Butlletí: 13

On volem anar? (editorial)

L’avantprojecte del la Llei d’Educació de Catalunya ja s’ha fet públic i ha iniciat el seu periple que l’ha de portar al Parlament. Des d’Edu21 l’hem començat a analitzar en detall tal com férem amb el document de bases anterior a aquest avantproject

Saber-ne més

L’estat de l’educació a Catalunya. Anuari 2006 (col·laboració)

L’estat de l’educació a Catalunya, anuari 2006 és un informe que proporciona, a partir de mirades diverses sobre l’educació, una radiografia sobre els punts forts i febles del nostre sistema educatiu. Per això compta amb la contribució de diversos es

Saber-ne més

Joan Bardina i la pedagogia de la voluntat (col·laboració)

No hi ha dubte que la figura de Joan Bardina Castarà (Sant Boi de Llobregat, 1877-Valparaíso, 1950) constitueix un dels noms propis més significatius de la història pedagògica catalana. Fill d’una família menestral (el seu pare era ferrer) va ingress

Saber-ne més

L’actitud del docent condiciona la resposta dels alumnes? (col·laboració)

Sovint classifiquem a les persones basant-nos en intuïcions a partir del sentit comú, però també, molt freqüentment, ens basem en els nostres prejudicis, actituds, o expectatives prèvies, sobretot quan ens referim al grup d’alumnes que anomenem “conf

Saber-ne més

LLIBRE RECOMANAT

WEB RECOMANAT

TeachToday


“TeachToday” ofereix als professors els recursos necessaris per a l’ús responsable i segur de les noves tecnologies de la comunicació. La web vol ajudar als centres escolars a comprendre les noves tecnologies mòbils, internet i les xarxes socials, a
Saber-ne més

ISSN 1988-544X