Butlletí: 68

Acompanyant el present, prefigurant el futur (editorial)

L’educació sempre es mou entre la realitat conjuntural, que condiciona les pràctiques del present, i els somnis de futur que constitueixen l’aposta per a la millora constant i per l’assoliment d’horitzons esperançadors.

Saber-ne més

Podem aprendre dels centres educatius de Järfälla, Suècia (col·laboració)

Järfälla és un municipi dels afores d’Estocolm. El seu sistema educatiu és notable per la seva estructura altament descentralitzada i d’alguna manera poc regulada. Un alt nivell d’autonomia és atorgat a les ‘juntes locals d’e

Saber-ne més

L’emprenedoria a l’escola: si és social, doble valor (col·laboració)

La introducció de l’assignatura d’emprenedoria a l’escola ha estat un encert. Però més enllà de la conjuntura socioeconòmica actual, més enllà del projecte empresarial que pot generar tota actitud emprenedora, el que realment fa interessant l’assigna

Saber-ne més

LLIBRE RECOMANAT

Per què als nens no els agrada anar a l’escola?


Les respostes d’un neurocientífic al funcionament de la ment i les seves conseqüències a l’aula Com funciona el cervell d’un alumne? Què és el que fa que pugui seguir perfectament la trama de la seva pel·lícula preferida o entendre les retorç
Saber-ne més

WEB RECOMANAT

Mestresclass


Mestresclass és una plataforma oberta i col·laborativa, en construcció permanent, que dóna visibilitat al coneixement del professorat català mitjançant un entorn de col·laboració, cooperació i cocreació entre iguals. Aquest coneixement compartit té d
Saber-ne més

ISSN 1988-544X