VIII Tribuna: Com aprèn el cervell?
Què hem de tenir en compte els educadors del funcionament del cervell humà.
Taula rodona amb el Dr. Ignacio Morgado, catedràtic de Psicobiologia de la UAB i el Dr. Nolasc Acarín, metge especialista en Neurologia, moderada per Enric Roca, coordinador d’Edu21, on es van exposar els darrers coneixements de les neurociències en relació a tot allò que els educadors haurien de saber sobre el cervell: la relació entre raó i emoció i com, en conseqüència, caldria plantejar l’educació emocional; què cal tenir en compte en els processos de raonament i comprensió en funció de les diferents edats dels alumnes; quins ambients, recursos i metodologies d’aprenentatge estimularien millor les capacitats cerebrals…
Detalls de l’activitat
Dia: 17 de febrer de 2009
Hora: 19:30h
Lloc: Sala cotxeres del Palau Robert (Passeig de Gràcia 107, Barcelona)
Imatges de l’activitat
Ponents
Materials
Intervencions dels ponents en audio
Educació, cervell i aprenentatge (resum tribuna)
“Per estudiar i aprendre, una mica d’estrès és bo”