Butlletí: 77

La docència en equip (editorial)

El 7 de juliol passat Edu21 va desenvolupar la seva 29a Tribuna amb el títol: Equips docents col·laboratius: impulsors de la innovació pedagògica, amb la col·laboració de la Fundació Flos i

Saber-ne més

L’aula de formació continuada: un espai d’aprenentatge d’idiomes (col·laboració)

L’Aula de Formació Continuada és un espai d’aprenentatge d’idiomes gratuït que depèn de la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Vic. És oberta al públic set hores al dia i durant aquest horari s’hi pot assistir lliurement. No hi ha un període d’in

Saber-ne més

De l’acció orientadora a la resposta competencial: riscos i encerts del procés d’implementació de l’ensenyament competencial (I) (col·laboració)

1. A Europa i a Catalunya El compromís actual de l’escola catalana és contribuir a formar ciutadans d’acord amb l’objectiu educatiu europeu de l’aprenentatge competencial.

Saber-ne més

LLIBRE RECOMANAT

Sin suerte, pero guerrero hasta la muerte


Educación, pobreza y exclusión en la vida de José Medina.
Saber-ne més

WEB RECOMANAT

Cedefop: European Centre for the Development of Vocational Training


Web de l’agència de la Unió Europea que recolza les polítiques d’educació i formació professional
Saber-ne més

NOTÍCIES

Fes-te Amic d’Edu21!

 
Edu21 vol comptar amb una àmplia i variada xarxa d’Amics, que formin la base d’un moviment de canvi i transformació pedagògica, per bastir un model educatiu innovador capaç de donar resposta als reptes presents i futurs de la societat catalana
 

Votar sí per a un nou país i per a una nova educació

 
El 27 votarem, Aquestes no són unes eleccions més. És evident. La campanya tampoc ha estat una campanya més. I a la il•lusió i l’esperança que suposa votar sí a la independència, a la construcció d’un estat nou per a una nació antiga, s’hi ha oposat
 

El 27 decidim l’educació

 
El proper 27 de setembre escollirem amb el nostre vot quelcom més que un parlament. Decidirem si iniciem de manera definitiva l’etapa de construcció d’un estat independent per a Catalunya. Els reptes i les oportunitats que això suposa són enormes i e
 

ISSN 1988-544X