Butlletí: 61

La neuroeducació dels adolescents (editorial)

El passat 15 de març, en el marc de la XIX Tribuna d’Edu21: Educació i aprenentatge a l’adolescència, la Dra. Iroise Dumontheil de l’Institute of Cognitive Neuroscience de Londres, va pronu

Saber-ne més

Aprendre a encuriosir-se (col·laboració)

De sobte, mentre mirava un documental de rodamóns, vaig quedar-me bocabadat veient com una noia havia passat quatre anys de la seva vida a una illa semidesèrtica de Nova Zelanda simplement observant la natura, aprenent i fent-se seu el territori que

Saber-ne més

L’avaluació dels docents, a internet (col·laboració)

Us imagineu que a Catalunya es decidís penjar a internet les avaluacions individuals de tots els mestres de Primària; al costat del nom i cognoms de cada docent, apareixeria el seu lloc al rànquing nacional en funció dels resultats dels seus alumnes

Saber-ne més

LLIBRE RECOMANAT

Junts a l’aula? Present i futur del model d’educació comprensiva a Catalunya


Una pregunta es troba a l’origen d’aquest llibre. Junts a l’aula? revela el desencontre que existeix entre els models establerts i la pràctica a les escoles. Ens preguntem per quina raó hi ha una pràctica generalitzada de segregació per grups de nive
Saber-ne més

WEB RECOMANAT

UCL Institute of Cognitive Neuroscience


Web de l’Institute of Cognitive Neuroscience, institut interdisciplinar de recerca sobre neurociència amb seu a Londres, del que és membre Iroise Dumontheil, ponent de la XIX Tribuna d’Edu21
Saber-ne més

ISSN 1988-544X