Senzillament t’estimo
Cançó dedicada a tots aquells nens i nenes que pateixen qualsevol tipus de malaltia o presenten alguna diversitat funcional.
llegir mésCançó dedicada a tots aquells nens i nenes que pateixen qualsevol tipus de malaltia o presenten alguna diversitat funcional.
llegir mésReconeixem l’Escola Virolai de Barcelona com a ReferentEdu21 pel seu projecte educatiu i per la trajectòria d’ençà la seva fundació l’any 1959.
llegir mésEdu21 ha participat en l'organització de la III Escola d'Estiu de l'ICCIC: "La nostra escola d'avui per al demà (ICCIC 2030- Construïm el futur)", celebrada de l'1 al 7 de juliol.
llegir mésEdu21 es reuneix amb l'Antoni Burgaya i en Pere Vilaseca de l'Escola Pia de Catalunya per presentar-los el nostre projecte i compartir opinions sobre l'educació.
llegir mésEls Amics d'Edu21 van tenir una conversa amb Ignacio Calderón Almendros, professor de Teoria de l'Educació a la Universidad de Málaga, recentment reconegut amb una menció en els 2016 Awards for Qu
llegir mésDiverses experiències i innovacions pedagògiques, que darrerament estan proliferant en el nostre entorn, posen l'èmfasi en el necessari replantejament de les pràctiques organitzatives i metodològiques tradicionals dels processos d'ensenyament i apren
llegir més"No tots els que cauen en aquestes xarxes terroristes han fracassat des del punt de vista acadèmic, però no estem parlant de resultats acadèmics, sinó de resultats educatius"
llegir mésEl 27 votarem, Aquestes no són unes eleccions més. És evident. La campanya tampoc ha estat una campanya més. I a la il•lusió i l’esperança que suposa votar sí a la independència, a la construcció d’un estat nou per a una nació antiga, s’hi ha oposat
llegir mésEl proper 27 de setembre escollirem amb el nostre vot quelcom més que un parlament. Decidirem si iniciem de manera definitiva l'etapa de construcció d'un estat independent per a Catalunya. Els reptes i les oportunitats que això suposa són enormes i e
llegir mésRecensió del VIA 13 del nostre col·laborador Marc Adell publicada a l'Anuari de Psicologia (2010-2011), Recensions, pp. 303-304.
llegir més