Butlletí: 47

Llegir i comprendre (editorial)

El passat 11 de novembre es celebrà la XIII Tribuna Edu21 que sota el títol “Aprendre a comprendre” plantejà el tema de la millora en les capacitats lectores (comunicació, expressió, compre

Saber-ne més

Lideratge de centres educatius: una formació de qualitat (I) (col·laboració)

Un estudi del mateix títol varem fonamentar-lo, d’una banda, en el nou concepte de direcció i autonomia escolars contemplat en la Llei d’Educació de Catalunya i, de l’altra, en diversos informes de l’OCDE que evidenciaven que un dels elements claus p

Saber-ne més

Els ritmes temporals de les innovacions amb les TIC (col·laboració)

Les innovacions educatives necessiten d’uns ritmes pausats de desenvolupament. Ni les velocitats que poden convenir a l’administració ni el “dit i fet” són bones companyes de viatge per a què una innovació s’acabi, efectivament, implementant bé.

Saber-ne més

LLIBRE RECOMANAT

VIA Núm. 13: especial educació


L’educació és un element estratègic de país que ha esdevingut una qüestió prioritària pel Centre d’Estudis Jordi Pujol, abordant-lo a través de múltiples debats i en el marc d’Edu21. Per seguir reflexionant-hi, el darrer número de VIA conté un dossie
Saber-ne més

WEB RECOMANAT

Web de l’Agrupació Escolar Catalana


L’Agrupació Escolar Catalana és una associació d’escoles creada l’any 1996 amb l’objectiu principal de compartir experiències i generar projectes en el món de l’educació i l’ensenyament per tal d’oferir un servei d’interès general de màxima qualitat
Saber-ne més

ISSN 1988-544X