Butlletí: 100

Editorial 100 (editorial)

Hem arribat al Butlletí 100. Si mirem enrere veurem que el número 0 porta data de 6 d’abril de 2006 quasi coincidint amb el naixement del projecte d’Edu21.   Després de catorze anys, i per commemorar un número rodó com és el 100, potser tocaria fer un balanç de la feina feta durant aquest període….

Saber-ne més

L’educació en el disseny de la Catalunya 2022 (col·laboració)

No oblidarem mai la data del 13 de març, quan l’avanç de la pandèmia va provocar que es tinguessin que tancar les escoles, amb una mesura que els més optimistes prevèiem que seria per a dues o tres setmanes i els més pessimistes o realistes, per a cinc.   El tancament de les escoles ha…

Saber-ne més

És l’hora del lideratge a les escoles (col·laboració)

No estàvem ni podíem estar preparats per aquesta pandèmia. L’escenari que ens ha portat el Covid-19 al nostre món no te referents anteriors, i ens trobem en un context que no coneixem.   Els què hem viscut a l’estranger llargues temporades, sabem que quan un no disposa del context, es pot sentir gairebé desposseït de…

Saber-ne més

LLIBRE RECOMANAT

Escuelas que valgan la pena. Cómo liderar procesos de cambio en la escuela.


És possible innovar en matèria educativa en entorns vulnerables? Per on comencem la transformació de l’educació? Influeix la configuració de la nostra personalitat en la manera que aprenem a l’escola? Aquestes són algunes de les preguntes que ens proposa aquest llibre de Pepe Menéndez, expert en innovació educativa i un dels ideòlegs i impulsors del projecte de transformació…
Saber-ne més

WEB RECOMANAT

Risk Reduction Strategies For Reopening Schools


Guia d’estratègies de reducció de riscos per a la reobertura dels centres educatius publicada per la Facultat de medicina de Harvard.
Saber-ne més

NOTÍCIES

Quin canvi en el sector educatiu veus més prioritari?

 
Quin canvi en el sector educatiu veus més prioritari plantejar de cara al futur immediat en el nostre país? Responen Pere Vilaseca, Coral Regí, Fèlix Pardo i Ricard Bahí, amigues i amics d’Edu21.
 

ISSN 1988-544X