Observatori

Estudi
Montserrat Grañeras (IFIIE), Patricia Díaz-Caneja (IFIIE), Natalia Gil (IFIIE) (Ministerio de Educación)
30 de gener de 2013
Prenent com a punt de partida els resultats presentats en aquest estudi en relació amb els diversos models d’agrupament de l’alumnat i de participació de les famílies i de la comunitat, i la seva connexió amb l’èxit escolar, aquest document presenta
Informe
María José Bartrina Andrés Psicòloga i pedagoga, Responsable de l’Equip Tècnic de Menors del Servei de Mediació i (Butlletí d’Inf@ncia núm. 63 – Gener de 2013)
28 de gener de 2013
Aquest article, que es fonamenta en l’estudi finançat pel Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEJFE) del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya –convocatòria pública de l’any 2011 d
Informe
Manuel Segura, Juana R. Mesa i Margarita Arcas (Generalitat de Catalunya)
06 de març de 2012
Desenvolupat pels professors Manuel Segura, Juana R. Mesa i Margarita Arcas, aquest programa, amb uns catorze anys d’experiència posat en marxa en diferents contextos, pretén dotar als alumnes de recursos per desenvolupar una conducta assertiva (posi
Estudi
(The Royal Society)
28 de febrer de 2012
Informe que destaca avenços en la neurociència que tenen implicacions potencials per l’educació. Els autors de l’estudi, entre els que hi ha neurocientífics, psicòlegs i especialistes en educació, consideren que si s’apliquen de manera adequada, els
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18