Observatori

Estudi
Montserrat Grañeras (IFIIE), Patricia Díaz-Caneja (IFIIE), Natalia Gil (IFIIE) (Ministerio de Educación)
30 de gener de 2013
Prenent com a punt de partida els resultats presentats en aquest estudi en relació amb els diversos models d’agrupament de l’alumnat i de participació de les famílies i de la comunitat, i la seva connexió amb l’èxit escolar, aquest document presenta
Informe
María José Bartrina Andrés Psicòloga i pedagoga, Responsable de l’Equip Tècnic de Menors del Servei de Mediació i (Butlletí d’Inf@ncia núm. 63 – Gener de 2013)
28 de gener de 2013
Aquest article, que es fonamenta en l’estudi finançat pel Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEJFE) del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya –convocatòria pública de l’any 2011 d
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18