Observatori

Article
Conrad Vilanou Torrano, Universitat de Barcelona
31 de gener de 2010
La pedagogia orsiana és una pedagogia que vol recuperar –davant de la producció en sèrie del món industrial i de la despersonalització de l’activitat laboral moderna– els valors del treball de l’artesà de l’Edat Mitjana. Llavors hom iniciava la seva
Article
Conrad Vilanou Torrano, Universitat de Barcelona
18 de gener de 2010
Pensador polièdric, personatge controvertit i una personalitat complexa, tal vegada fins i tot barroca, Eugeni d’Ors (1881-1954) va mantenir amb Catalunya una relació entre l’amor i l’odi. Si el seny i la rauxa han estat considerats tradicionalment e
Informe
Javier Elzo Imaz, coordinador (Fundació Jaume Bofill)
28 de novembre de 2009
Els experts afirmen que l’adequat desenvolupament de la competència social durant la infància i l’adolescència és un factor crític que té gran influència sobre molts aspectes de la nostra vida. D’aquesta competència en depenen les bones o males relac
Notícia
Ken Robinson (Technology, Entertainment, Design Conferences)
25 de octubre de 2009
Vídeo que recull la intervenció de Sir Ken Robinson titulada “Do schools kill creativity?”, realitzada en el marc de les conferències sobre tecnologia, entreteniment i disseny a Monterrey, California (USA).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18