30 abril 2011
Daniel Gabarró Berbegal (Angle editorial)

Fracàs escolar? La solució inesperada del gènere i la coeducació

Qüestionar-se la manera de reduir el fracàs escolar o la forma d’incrementar l’èxit acadèmic és, doncs, una pregunta cabdal. La seva resposta no només té un impacte individual, sinó efectes col·lectius en generar una societat més culta, pròspera i segura. En aquesta investigació, l'autor es proposa interpretar algunes dades ja disponibles des de fa anys –encara que poc conegudes i explotades-, però relacionant-les de manera diferent per explicar la manera d’incrementar l’èxit de l’alumnat que el té i reduir, alhora, el fracàs entre l’alumnat que el pateix. Partint d’aquestes dades i de la seva nova interpretació, l'autor proposa una única acció que promet augmentar l’èxit acadèmic de forma significativa al nostre país: fins i tot per damunt del vint per cent.

http://www.readontime.com/ISBN=9788415218319 fracas__cat.pdf