Butlletí: 67

Les tres “A” educatives: conclusions (editorial)

Quan acabem l’any 2012 volem destacar, des d’Edu21, un dels esdeveniments que ens ha fet més il·lusió protagonitzar. Ens referim al 1r Congrés Edu21 que tingué lloc els dies 15 i 16 de novembre

Saber-ne més

AAA: un encert (col·laboració)

Convé felicitar a Edu21 per la iniciativa d’aquest primer congrés sobre Aprenentatge, Aula i Acompanyament. Voldria contribuir-hi fent una aportació relativa a una experiència d’èxit assolida després de més de vint anys de tutoria amb adolescents.

Saber-ne més

El tutor també ha de liderar (i II) (col·laboració)

En la primera part d’aquest article vam provar de raonar la necessitat que el tutor exerceixi lideratge sobre l’equip docent amb el qual treballa. Dit d’una altra manera: que recordi que els mestre

Saber-ne més

LLIBRE RECOMANAT

La construcció del pensament a l’aula


Aquest mes de novembre l’Editorial Barcanova ha publicat l’obra guanyadora de la cinquena edició del Premi d’Educació Edu21 de suport a la recerca i la reflexió educativa. Es tracta d’un treball que afronta la necessitat de reflexionar sobre el senti
Saber-ne més

WEB RECOMANAT

Portal de la llengua de signes catalana


Primera versió del Portal de la llengua de signes catalana impulsat per l’IEC, l’autoritat normativa d’aquesta llengua arran la Llei de llengua de signes catalana aprovada pel Parlament el 26 de maig del 2010, amb la intenció que es converteix
Saber-ne més

NOTÍCIES

“Dos nens, una nena i un cargol”, premi Edu21 2012

 
El treball guardonat és obra de Teresa Fernández, Adoració Hermoso, Teresa Tilló , Maria Rama i Assumpta Valls. Es tracta d’un treball que explica una metodologia per tal d’ensenyar llengua i ciències en català en la diversitat lingüística de parvula
 

ISSN 1988-544X