Butlletí: 20

Gestionar l’autonomia dels centres; gestionar part del finançament (editorial)

El passat 25 de novembre Edu21 organitzà la seva VI Tribuna sobre com millorar els recursos econòmics dels centres educatius. Una de les principals conclusions fou que cal afavorir la pròpi

Saber-ne més

Autonomia responsable en l’educació en el lleure (col·laboració)

“I tu què en penses? Què hi podem fer? Com t’has sentit? Com creus que ho podem solucionar? Tu què faries? Quines opcions tenim? Quina és la teva proposta?” Aquestes són algunes preguntes que els nens i nenes d’avui en dia estan poc acostumats a rebr

Saber-ne més

Prou! No jugo més! (col·laboració)

Aquestes quatre paraules surten de sobte de la meva boca, després d’adonar-me de la quantitat de temps que he quedat atrapada per una insulsa pantalla, on es belluguen uns peixets que exploten i es reprodueixen a partir d’una acció tan senzilla com é

Saber-ne més

LLIBRE RECOMANAT

Aprenent amb totes les intel·ligències


Aquest llibre ens explica d’una manera molt pràctica la teoria de les intel·ligències múltiples, del neuropsicòleg Howard Gardner, i ens ofereix diferents possibilitats en el camp de l’educació. Intenta justificar i evidenciar la implementació d’aque
Saber-ne més

WEB RECOMANAT

Col·legi de Pedagogs de Catalunya


Web del Col·legi de Pedagogs de Catalunya, al servei dels professionals de la Pedagogia i la Psicopedagogia del nostre país.
Saber-ne més

ISSN 1988-544X